4/1/07

Velles aficions

Suena: Sisters of Mercy - Temple of Love

Aquesta grip que em va deixar a casa a cap d'any m'ha fet recuperar velles aficions. La grip és com una tarda de pluja quan ets petit: recuperes joguines velles.

En el meu cas, la joguina recuperada ha estat el gran videojoc "Need for Speed Underground 2", aka "El videojuego más tunning", que no sé perquè seguia instla·lat al meuordinador. Us deixo unes imatges dels meus cotxer per a fer-vos enveja.

I direu: "Què fas tu, tant que critiques als garruls dels tunning, jugant a això? Doncs bé, la única justificació que hi trobo és que sóc de Viladecans, Baix Llobregat Sur.

Només Gavà ens separa del "neng" de Castefa. Vaja, que a l'interior del meu ésser també tinc un punt garrulillo!

Justificacions de banda, m'ho estic passant tant bé que m'he comprat un volant amb els seus pedals, el seu canvi de marxes i el seu fre de mà per a fer trompos. Kit compet. Igual fins i tot aconsegueixo el Need for Speed Carbono, a veure què tal. Demà penjaré algunes fotos de com ha quedat el trasto.

No hay comentarios: