22/1/07

Review del SHARP 770SH Vodafone McLaren Mercedes

Sona: Helloween - Rise and Fall

Avui he anat a un distribuïdor Vodafone a canviar els meus mil i escaig punts pel SHARP 770SH Vodafone McLaren Mercès que comentava a aquesta entrada.

Resulta que el SHARP 770SH "normal" és 10 euros més car que el McLaren Mercedes, així que entre els 10 euros i que ja em sembla bé dur publicitat de McLaren, m'he acabat decidint pel segon.

Al final m'he acabat duent el SHARP anterior i un NOKIA 6030 (la pluriocupació dóna per a acumular molts punts). Presento aquí el review del SHARP 770SH Vodafone-McLaren-Mercedes.

Primer: el packaging és una miqueta limitat, però adequat per a un telèfon mòbil. El packaging del Nokia està bastant més elaborat, però aquest review ho presentaré dintre d'uns dies.

Aspecte extern de la caixa.

Una vegada oberta, el contingut és el següent:
- Telèfon mòbil (òbviament)
- Carregador amb connector estrany (per favor, que algú comenci amb una iniciativa perquè unifiquin els connectors dels carregadors dels mòbils)
- Mans lliures stereo amb "espumillas"
- Targeta microSD amb adaptador a SD de 64MB
- Bateria 820 mAh
- CD amb drivers
- Manual d'instruccions en castellà (!)

Aquí està tot a sobre de la meva taula:


Un cop has posat el nom i l'hora, aquest és el fons de pantalla que apareix (es configurable, és clar)


Si es pitja la tecla central (la quadrada), s'accedeix al menú principal:


Els connectors del auriculars-mans lliures i el de corrent se situen a la part lateral del teclar. Les tapes, de goma tant dolenta com de costum, s'aixequen i roten fins a donar-li un aspecte peculiar al mòbil:

Vist des de davant:

A mi em recorden a les "banyes" aurodinàmiques que llueixen els McLaren des de fa anys:

Quan aconsegueixi connectar el telèfon a l'ordinador (greu problema: no ve amb cable USB per a connectar-lo, sort del Bluetooth), provaré què tal funciona la sincronització. A més, em servirà per a provar-ho i poder fer un informe millor, tot i que de moment fa bon efecte. És fàcilment usable i intuïtiu.

El kit de mans lliure-auriculars mereix un comentari molt positiu. Els auriculars són Sennheiser, que és un detall important. El concret, pertanyen al model MX500, tal i com demostren aquestes fotografies (Negre = kit mans lliures. Blanc = auriculars Sennheiser comprats fa temps a la fnac):



L'únic defecte que hi veig pel moment (a més de que no ve amb cable USB) és el cromat de la tapa. Es pot identificar el propietari sense trucar al CSI, de tantes emprentes digitals com es queden dibuixades.

En breu, més sobre el SHARP 770SH Vodafone McLaren Mercedes. I demà, Nokia 6030.

1 comentario:

Anónimo dijo...

eyy com va?
jo estic apunt de fer us duna oferta de vodafone i encara no sé si comprar-me el 770sh ò el nokia 6288 i encara que el 6288 té una càmara de 2Mp no estic molt convencut de que si és mijor què la del 770... de moment tinc el 703 i em podria imaginar que té la mateixa càmera. Amb mi 703 no puc fer ninguna foto en condicions quan hi falta llum. en discoteques o fora de la casa quan el sol s'esta anant o quan ja no hi és, és impossible fer una foto que es podría reconeixer alguna cosa.. tu que me dius del 770? avr si podries fer alguna prova o mijor encara publicar alguna foto feta del 770 despres de les 21 hores ;)

Simon