15/1/07

"Mono" de F1

No recordo exactament quan vaig començar a veure les carreres de F1. Hauria de ser a principis dels 90, perquè tinc gravada en la retina la imatge de l'accident que va causar la mort de Ayrton Senna el 1993, la mateixa temporada que va avançar a 5 cotxes en la primera volta en el circuit de Donington Park (web oficial - wikipedia). La segueixo (més o menys fidelment) des de llavors.

El cas és que segueixo McLaren com qui segueix un equip de futbol des de fa anys, amb l'esperança que el meu equip favorit guanyi alguna cosa i amb la fe dipositada en Pedro Martínez de la Rosa. Va arribar Fernando Alonso a McLaren i em vaig fer a la idea que seria com l'equip SEAT i que correrien amb el 124 de El Vaquilla

Fos com fos, un xaval de 21 anys li ha robat el lloc a De la Rosa, que ha quedat com pilot de proves. És Lewis Hamilton, el primer pilot negre de la F1 (és curiós que això sigui notícia :/). Alonso i Hamilton conduiran els MP4-22 que s'han presentat aquesta tarda en la Ciutat de les Arts i de les Ciencies de València (llegir en valencià, no en català).

Què bonics que són. Correran igual de bé? Hauran de plantar cara als V8 de 2398cm3 i 32 vàlvules de Ferrari (si Kimi Räikkönen no se'ls carrega abans XD).

Caldrà esperar a març per a veure'ls en acció. Tinc mono!

PS: Demà surten a la venda els polos, samarretes i altre merchandising de McLaren. Jo vull un que posi "de la Rosa". Si no en tenen, m'encarregaré de promoure una conspiració mundial perquè els fabriquin amb el seu nom estampat XD

No hay comentarios: