14/2/07

Entrepans musicals

Sona: Tobias Sammet - Avantasia Part I - Reach Out For The Light

Divendres passat vaig entrar a esmorzar a un bar de Cornellà. Mentre em despertava (els qui em coneixeu ja sabeu que em desperto hora i mitjana després de llevar-me) vaig veure una carta d'entrepans a la que vaig fer una fotografia i que mereix ser comentada:



Què pensaria en John Petrucci, guitarrista de Dream Theater i Liquid Tension Experiment al veure's convertit en un entrepà de xistorra i salchichón? I els germans Van Trobin si es veiessin en forma de bocata de chorizo i morcilla a la planxa? A Ozzy Osborne li pega un "bocata" de xoriço, pernil i formatge ibèric?

Davant tal carta d'entrepans, només vaig poder dir-li a l'amo del bar "et falta un entrepà Satriani". La meva sorpresa va augmentar quan em va respondre que ja l'hi havien dit el dia anterior. Sembla que no només al meu em va impactar tal oferta d'entrepans.

No hay comentarios: